lunes, 15 de marzo de 2010

...cuerpo y figura

Bueno despois de ter esto un pouco abandonado volvo as andadas! Bien dende un par de semanas antes do meu viaxiño a Suiza casi nin entrenara (nada de nada) e volvo coa vista posta en que o tempo pasa moi rapido e a miña forma fisica se estancara ou retrocedera e a I marcha OEA esta a volta da esquina e o que mais medo teño: os 10.000 do Soplao tamen e agora si teño a duda de se chegarei ou non. Pero bueno e a todo esto se suman problemas e tal asi que decido apartarme uns dias de todo e ir para a "aldea". Ali empezo a entrenar de novo, que si 60 que si 70 km. total que certo sabado decido ir cuns OEAs polo monte....e carallo tirando forte ata a Muralla a onde eu nunca din chegado nin estando en forma e conseguin chegar ben, logo de volta deixeinos ir en urdilde e eu para a casa xa que estaba algo chungo dun golpe na rodilla. Domingo 7 de marzo un dia moi gris con algo de chuvia e camiña das Paxareiras onde fago ben 1 km. e jodome para chegar arriba e derrumbome, e se non e polo meu terceiro tio Fer non chegaba arriba e menos a casa, e entre consellos e contos de viaxes e do Tour vou tirando pero os ultimos 5 km. acabo fundido casi de todo e ai xa volvin necesitar axuda....asique 110 km moi agridulces mais amargos ca doces. Despois descanso dia si dia no porq o dolor de pernas e espaldda por traballar no agro era jodido de levar pero facia dias de 65, 67 km e tal que non estaba mal. E bueno o sabado falleille a Fer pero eq non lin o teu mensaxe Fer!!!!tes que perdoar meu. E bueno xa para acabar este domingo desastre no Criterium xa que abandonei por fatiga respiratoria....excusa mala pero non me entraba o aire.

Asi e todo vou mellorando e sintome moito mais comodo en carretera ca antes en cuestion de unhas semanas pero non paso esa sensacion para montaña na que cada dia vou a peor, pero todo se pode mellorar

saudos PS

2 comentarios:

  1. tranquilo pequeno, que si o tomas en serio e entrenas 4 dias á semana, chegas mais ou menos xusto para o soplao pero chegas. E xa sabes, cando as cousas se poñen jodidas hai que mirar pa baixo e pedalear! a sufrir! jajaja coidate!

    ResponderEliminar
  2. venga animos, no te obsesiones y disfruta, eso si sufre como un...

    ResponderEliminar