jueves, 18 de marzo de 2010

buuueno se intenta

Despois do mal dia que tiben o domingo (sobre a bici eh!) decidin sair en plan relax cun amigo a facer uns poucos kms....pero parece que eu xa non entendo de relax xa que o que eu pensaba de facer sobre 30 ou 40 km asi para descargar atopome con que case fago 70 por quentarme eu soliño meea culpa. Pero a tarde foi moi boa cunha temperatura super agradable e coa boa compaña de Adrian, e no kilometro 20 saludo a Dabiz (con que xente entrenas cabrón asi estas!!!). E ben unhas horiñas asi rodando suabe pero ao final eu quenteime e subin santiago baixei volvin a subir para facer mais km...total martes merecido descanso e mercores sorpresa! Mentres falo con Oscarito sobre o tempo tito Fer dime de salir as 13:00 para subir lampai....non o pensei SI!E ala vamos tito Fer mais eu a subir Lampai. Moito vento de cara ata a subida que a min fixoseme "corta" esperabama mais longa ainda que ao ritmo "flojito" de Fer fixoseme dura e tiben que sufrir un pouco ainda asi solo perdimos segun Fer 1:28 bah mellorable pero eu mais feliz ca unha castaña!logo series que eu non daba seguido jejeje se mejorara eso. Oxe se chove pola tarde creo que farei rodillo asi como unha hora e a ver se os OEAs saen o venres con prevision de choiva!!

Sen mais un saudo PS e que conste que actualizo porque oscarito se enfada se non o fago jeje

1 comentario:

  1. ahi ahi pekeno, dandolle duro! hoxe que? como acabou a cousa entre ti mais kiko? nos o final 110km e bo sabor de boca... xuntámonos en villagarcía co CCAMES e volvimos todos xuntos, dandolle leña nalguns lados. ENGA A ENTRENAR VAGO!!! JAJAJA

    ResponderEliminar