martes, 23 de marzo de 2010

...algun dia tenia que ser

Luns pola tarde, 4:30, salgo da casa ao encontro con Adrian para ir enternar e subir un porto asi chulo. Imos en direccion Vilagarcia pero collemos un desvio para subir dito porto o cal me dixo que subira suave porque era moi duro. Pero eu como son un OEA non me debe asustar nada e encarei o porto tan ben que lle gañei a un tio que compite e que adestra mais ca min!!!estaba pletorico e despois da norabaoa baixamos por Carracedo e pumba!Caida a mais de 50 km/h....ao principio estaba mareado e tiña moito dolor e sangue. Adri levoume a sua casa e ali me curou sua nai pero tiña que ir ao hospital, levoume miña nai e ao final solo teño golpes, e doeme a rodilla dereita, a cadera e a espalda e os hombros e estou escarallado de todo pero polo resto moi ben sen fracturas nin nada. Gracias Adrian a ti e tua nai, e sobre todo a ti mama por aguatarme nestes momentos duros. Agora a deixar a bici por unhas semanas, curarme e volver a entrenar!

Saudos PS

3 comentarios:

  1. bueno ya que no fue nada y no te rompiste nada, descansar un par de dias, y dentro de unos dias a pedalear...tanta fogosidad jajajaj

    ResponderEliminar
  2. animo pequeno tamen todo che pasa a ti,......animo anda

    ResponderEliminar
  3. dios, por non querer perder tempo na baixada... arriscaches demasié! bueno, o mllor e ke non pasou nada de trascendencia, asi que en nada xa tas pedaleando! coidate mona!

    ResponderEliminar