viernes, 9 de abril de 2010

"O Patorras"

Si o patorras agora seica teño as mellores patas do mundo jejeje piropo de Adrian.
Bueno despois da caida volvin as andadas o pasodo domingo con algo de dolor nun hombro pero non era momento de chorar nada. Fixemos tramos da ruta e teño que decir que hai que ir suaviño sen facer o quinqui nin o parvo porque se pode pagar moi caro!E como non probei o chan e nunha caida fixenme daño nun golpe que tiña na rodilla e despois dabame algo a lata asique en urdilde din a volta para non arriscar xa que agora teño medo de lesionarme, xa me jodeu bastante estar parado case duas semanas. Lunes non puiden sair xa que tiña roda de adiante feita un cristo asique subida a Velocipedo a por unha cuberta nova. Martes saida que en principio ia ser suave pero me fun animando xa que tiña o vento a favor subindo de Padrón asique forzar para ir en 40s e asi emociando fun ata bertamirans e paradita a saludar a unha amiga e cara Os Anxeles a deixar un paquete pero o paquete quixo ir a Liñares asique ata Liñares. Despois sibda a Santiago moi forte e con moi boas sensacions como nunca diria eu!Asique cheguei a casa concase 60 km.!!!Pero o mellor quedou para mercores! Saida con Adrian o meu amigo co Cambre e con moi boas sensacions subindo como un toluño cara Rianxo e con moi boas sensacions e entre piropos de "vaia patorras" e "que ben subes cabrón" ainda que paguei o esforzo despois mais avanzado o dia alo polo km 60 que ian xustas as forzas pero sfrindo superei todo ata balcaide onde rompin un radio da roda de atras....tamen todo me pasa a min. Pero grazas ao tito Oscar e laura que me remolcou a casa e a meu padriño que ma arranxou onte xa podo volver a disfrutar da bici nesta semana con este clima tan agradable! Esperando que a proxima saida de OEA deste domingo sexa pola estrada despidome dicindo solo que me atopo moi ben e que vou seguir mellorando por min....


PS

2 comentarios:

  1. actualiza tio! ou xa non andas en bici??? xD

    ResponderEliminar
  2. chaval vas a escribir algo mas ose quedo ahi la cosa, en balas de fogeo

    ResponderEliminar