lunes, 25 de enero de 2010

....y empieza lo bueno!

Se antes pecaba de soberbia e de non regularidade, agora as tornas cambian e parece que me estou volvendo mais regular en canto a ciclismo se trata e non son tan "cantamañanas".

Ahora ben recapitulo toda a semana. O martes entrenamiento de desoxidacion de pernas baixo a chuvia, e como o mercores estaban as zapas empapadas asi que...estatica que toca!Logo paliza o xoves, un dia con pinta de querer chover peeeeeero non choveu!!!gracias a dios, e claro eso impulsate a machacarte asi que decidin facer a volta do tour e claro se segues os consellos dos mais sabios da materia "de menos a mais" parece que todo mellora asique logo de unha larga subida pero moi rapida afronto a carrretera de Carcacia ai xa mais forte e camiño de casa subir desde Padron e chegar a casa con uns bonitos 70 km e moito dolor de patas. E claro algo me ten que pasar a min e non puiden sair nin venres nin sabado (Obligación). Pero si o domingo para que Juan me siga asombrando! despois de despedirme do meu tiastro Fer e de Carlos e Pato que se ian por carretera nos fumos ao pedroso...e que dia!!!despois dun ataque do abuelo, outro de Dabiz ao cal respondin colocandome terceiro pero problemas mecanicos impedironme seguir e despois xa estaba moi axfisiado pero ainda asi seguin tirando forte ata arriba.Total ben para a forma na que me atopo

Asique oxe disposto a pasear a flaca para que non se enfade, baixo Cacheiras e volta a miña ruta favorita carretera de Carcacia!chegada rapida a Padron e chamada ao padriño para poder arranxar a bici...vale vale 30 min e xa estou.....o carallo facia moito venton en contra e quixen atallar por augasantas....ERROR!!!!despois de facer pipi dinme de conta que a carretera non era a mesma xa que habia unha subida de carallo tan larga e dura, durisima que pensei que estaba chegando a Luna e cando me atopo en sitio coñecido...estaba a 24 km de Santiago...pedal!!!!como un tolo, como se acavase o mundo tiña que chegar a Cobas moi rapido en nada xa estaba n carretera de Noia solo baixar e moi forte ata Bertamirans onde me crucei co Padriño "Deixa a tua bici e colle a miña que se esta a oxidar" e asi foi e cheguei a casa famelico e cansado pero cheguei con cerca de 80 kilometros...casi nada

Creo que vou por bo camiño!Sen mais

PS

No hay comentarios:

Publicar un comentario