martes, 12 de enero de 2010

Obxetivo 2010

Como si do Plan ADO se tratase xa teño pensado o calendario 2010.
este ano vai todo planificado a ver se asi saco algo de fisico.
Estarei forte para ese Criterium do señor Jorge no mes de marzo e como nona nosa marcha en Abril no que non descarto ir aos Anxeles unha semana antes e facela enteira toda unha semana solo para poder ganar. E como novidade eu Rodrigo Cerviño Montero levarei o dorsal 1863 na IV Edición dos 10.000 del Soplao!164 kilometros de puro MTB para mis piernas para o que tendrei que entrenar moito e moi moi duro. Este ano ten que ser o meu ano de despunte que solo se escoite: "Puto Pequeno non hai queno o colla". Pero non basta con escribilo ou soñalo, hai que curralo moito entrenar horas e mais horas, dia si dia tamen, coller peso a base de entrenar desarrollar todo o meu potencial e asi solo pensar: "Oxe tamen chego eu o primeiro". Na miña mente esta ganar, solo ganar por poderio fisico. Pero tempo ao tempo todo chegara como me di meu padriño. E para finalizar a ver si Fer me permite acompañarle en esa super ruta que tiene planeada Bertamirans-Manzaneda que ten moi boa pinta asi para optimizarme.

E todo esto e letra o resto dictarao o tempo!Entrenar e xenio e resto vira solo!!!!!


Saludos PS

2 comentarios: