sábado, 11 de diciembre de 2010

que bonito todo

Que bonito todo, eso din...Se ben xa facia tempo que non entraba aqui. O certo é que non habia moito que contar, non andaba en bici e todo o que me propoñia me salia ao reves. Pero bueno segundo dicen de todo se levanta cabeza, pero cando algo parece que non pode ir peor, pois si que pode ir. Se ben as desgracias non veñen solas, de esto se eres unha persona medianamente intelixente aprenderas dos teus erros e ves que todo o que che pasa, pasache por algo; se non andara como un polo son cabeza co coche, non teria un accidente que casi me quita a vida e que me deixou unha marca de por vida, non fisica, senon psicoloxica, quizais sexa ainda moi novo para levar unha carga de conciencia tan grande.

Creiame Superman pero batin cunha parede moi dura, pero supenme refacer. Din que a vida faite cambiar, maduras dunha forma ou outra. Pero bueno xa cambiei a miña forma de ser e de pensar, non se pode vivir nunha nuve infinitamente, nin facer o "idiota" sempre ainda que no teu punto de vista non o fagas con maldade.

Asi e todo quero centrarme no meu amado deporte, amante de coitelo en man, que me acoitelas cando podes...Este ano acaba en nada, balance? Para olvidar pero no! Desto aprendese, este ano que entrar non me vou a poñer a decir q vou facer tal e cual, senon que vou vivir o dia a dia. Para empezar quero intentar volver a andar en bici, pero teño o medo de facerme daño xa que a miña perna esquerda ainda se me resinte as veces pero bueno, pouco a pouco. E asi ir collendo forma, pouco a pouco con boa letra. Asi e todo algo xa estou a facer, fago pesas varios dias a semana con bastante constancia ainda que entre examenes e clases as aparto un pouco, pero bueno venme ben que tiñas os brazos moi delgados. Agora si estou esperando xa pola roupa nova dos OEA e ademais merqueime unhas Oakley guapas para andar na bici, e penso en ir a por un casco Catlike cas cores do club!E bueno aver si podo actualizar esto un pouco mais amenudo porque o teño abandonado de todo!!!

Un saludo a todos! E gracias a xente que me apoiou sempre!

ROI

2 comentarios:

  1. animo chaval, la vida hay que mirar para delante, pero sin borrar el pasado ya que no va marcando de donde venimos y a donde queremos ir, marcate alguna meta, meta mortal pero al fin y al cabo una superacion
    cuidate, un abrazo

    ResponderEliminar
  2. QUE PASA ANDAS EN HUELGA DE TECLAS CAIDAS

    ResponderEliminar